بهترین کرم های طبیعی برای پوست

بهترین کرم های طبیعی برای پوست
مواد طبیعی، بهترین و موثرترین گزینه ها برای زیبایی و شادابی پوست و موی ما هستند. یکی از بهترین روشها برای حفظ زیبایی پوست، استفاده از کرم های طبیعی است. امروزه در کل دنیا، مردم به استفاده از کرم های طبیعی روی آورده اند تا بتوانند با کمک مواد ارگانیک ...

بهترین کرم های طبیعی برای پوست

مواد طبیعی، بهترین و موثرترین گزینه ها برای زیبایی و شادابی پوست و موی ما هستند. یکی از بهترین روشها برای حفظ زیبایی پوست، استفاده از کرم های طبیعی است. امروزه در کل دنیا، مردم به استفاده از کرم های طبیعی روی آورده اند تا بتوانند با کمک مواد ارگانیک و بی ضرر، ظاهر زیباتر و شاداب تری داشته باشند. با استفاده از کرم های طبیعی برای پوست، دیگر نگرانی بابت جذب مواد شیمیایی و ترکیبات مصنوعی نخواهیم بود و می توانیم با خیال راحت از کرم های طبیعی استفاده کنیم. با مصرف کرم های تولید شده با مواد طبیعی و گیاهی، خیلی سریع پوست نرم و لطیف می شود و مشکلات پوستی برطرف می شوند. شاید بپرسید بهترین کرم های طبیعی کدام ها هستند و از کجا می توان آنها را تهیه کرد؟ در این نوشته می خواهیم بهترین کرم های طبیعی برای پوست را به شما معرفی کنیم.

شما می توانید این کرم ها را به صورت آماده از فروشگاه ها تهیه کنید یا خودتان در منزل آنها را درست کنید و انواع کرم های خوشبو و طبیعی را داشته باشید. از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی بهترین کرم های طبیعی برای پوست

·      کرم زیتون

یکی از بهترین کرم های طبیعی برای پوست، کرم های حاوی عصاره زیتون یا روغن زیتون است. روغن زیتون، برای مرطوب کردن پوست شما بسیار عالی است و می تواند جای زخم و جوش را به سرعت از بین ببرد. با داشتن 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون، مقداری گلیسیرین، 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و نصف قاشق غذاخوری عسل، شما می توانید کرم زیتون را در منزل درست کرده و به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

·       کرم کاکائو

یکی از بهترین کرم های طبیعی برای پوست ما، کرم کاکائو است. کاکائو، سرشار از آنتی اکسیدان است و از پیری پوست جلوگیری می کند. کرم کاکائو می تواند رطوبت پوست را تامین کند و باعث شادابی و جوانی پوست شود. برای درست کردن کرم ارگانیک با استفاده از پودر کاکائو، شما به 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو، 1 قاشق غذاخوری عسل و یک عدد سفیده تخم مرغ نیاز دارید. تمام این مواد را در کاسه شیشه ای بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس کرم را داخل یخچال بگذارید و در طول 1 ماه از آن استفاده کنید.

پس از هر بار استفاده از کرم کاکائو، اجازه دهید که این کرم روی پوست شما خشک شود و سپس آن را بشویید. عسل موجود در این کرم، یک مرطوب کننده عالی است و آبرسانی به پوست را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. پودر کاکائو با علائم پیری پوست مبارزه می کند و سفیده تخم مرغ باعث سفت شدن پوست شما می شود.

·       کرم حلزون

مخاط ترشح شده از حلزون در هنگام راه رفتن، سرشار از الاستین و کلاژن است که به جوانسازی پوست و سفت شدن پوست کمک می کند. شما می توانید مخاط حلزون را با مقداری روغن نارگیل ترکیب کنید تا کرم حلزون خانگی را در منزل تهیه کنید. البته پیشنهاد ما، خرید کرم حلزون و زالو از فروشگاه ایران گیاه است که خواص بسیار زیادی دارد. این کرم برای رفع جوش و لک، بازسازی پوست، ترمیم سلولهای پوستی و روشن کردن پوست عالی است و از جمله محصولات پرطرفدار فروشگاه ایران گیاه محسوب می شود. با استفاده از کرم حلزون و زالو، چروکهای پوست شما کمتر می شود و پوست زیباتری خواهید داشت.

·       کرم زغال سنگ

یکی از بهترین کرم ها برای روشن کردن پوست و از بین بردن لک و جوش، کرم زغال سنگ است. کرم زغال سنگ به سلامتی و زیبایی پوست کمک می کند و تیرگی ها و لک های پوستی را از بین می برد. کرم زغال سنگ برای آرامش پوست، پاکسازی پوست از آلودگی ها، کاهش چروکهای پوستی و از بین بردن لک های پوست عالی است و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

برای درست کردن این کرم فوق العاده شما به مقداری زغال فعال، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل و روغن درخت چای نیاز دارید. پیشنهاد بهتر این است که به فروشگاه ایران گیاه مراجعه کنید و خیلی راحت کرم زغال ایران گیاه را تهیه کنید. این کرم برای روشن شدن پوست شما عالی است و به دلیل وجود روغن زیتون و گلیسیرین، به نرمی و لطافت پوست شما کمک می کند.

·       کرم خیار

یکی از بهترین کرم های طبیعی، کرم خیار است. محصولات پوستی حاوی خیار، یک مرطوب کننده عالی و قدرتمند است که هرگونه خشکی و کم آبی پوست را از بین می برد. کرم خیار در کاهش تورم، قرمزی و پوسته شدن پوست بسیار موثر است. برای درست کردن کرم خیار می توانید یک خیار بزرگ را رنده کنید و تکه های خیار و آب خیار را با روغن نارگیل ترکیب کنید تا کرم شما آماده شود. کرم خیار را هر روز می توانید روی پوست خود بمالید تا پوست شما روشن تر و شاداب تر شود.

·       کرم آلوئه ورا

ژل طبیعی آلوئه ورا، از بهترین مواد طبیعی برای مرطوب کردن پوست، شادابی پوست و رفع التهاب و آلرژی است. برای آبرسانی عمیق پوست خود، می توانید کرم آلوئه ورا را هر روز به صورت خود بمالید و از نرمی و مرطوب شدن پوست خود شگفت زده شوید.

برای درست کردن کرم آلوئه ورا به 2 قاشق غذاخوری روغن بادام، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، 2 قاشق غذاخوری عسل و نصف لیوان ژل آلوئه ورا نیاز دارید. ژل طبیعی آلوئه ورا، از برش زدن برگهای آلوئه ورا و برداشتن ژل داخل آلوئه ورا به دست می آید. برای درست کردن کرم آلوئه ورا، مواد گفته شده را با هم مخلوط کنید و آنها را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال قرار دهید. این کرم فوق العاده را می توانید به صورت روزانه استفاده کنید تا پوستی نرم و مرطوب و درخشان داشته باشید.

کرم آلوئه ورا برای مرطوب کردن لایه های عمیق پوست شما بسیار عالی است و می تواند هرگونه خارش پوستی، التهاب و اگزما را از بین ببرد. شما می توانید کرم ارگانیک آلوئه ورا را از فروشگاه ایران گیاه تهیه کنید و از خواص قدرتمند این کرم بهره مند شوید.

در این نوشته با تعدادی از بهترین کرم های طبیعی برای پوست آشنا شدید که به سلامتی، زیبایی و شادابی پوست شما کمک می کنند. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم مطالب این دوره برای شما کاربردی و مفید باشد.

 

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد