ایران گیاه، راه حلی برای سالم زیستن

ایران گیاه، راه حلی برای سالم زیستن
بدن ما معبد ما از لحظه تولد تا زمان مرگ است؛ دانستن همین نکته نشان می دهد که چرا مراقبت از بدن و حفظ سلامتی آن، اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بدنی سالم داشته باشیم، باید به خوبی از خود مراقبت کنیم و عادت های غذایی درست داشته باشیم.

بدن ما معبد ما از لحظه تولد تا زمان مرگ است؛ دانستن همین نکته نشان می دهد که چرا مراقبت از بدن و حفظ سلامتی آن، اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بدنی سالم داشته باشیم، باید به خوبی از خود مراقبت کنیم و عادت های غذایی درست داشته باشیم. غذا و آب، دو منبع اصلی برای تقویت بدن ما هستند؛ غذایی که می خوریم، مستقیما روی سلامتی جسمی و روحی ما تاثیر می گذارد. غذاها می توانند داروهایی مقوی برای بدن ما باشند یا به سمومی وحشتناک در بدن تبدیل شوند؛ این ما هستیم که انتخاب می کنیم چه غذایی بخوریم و برای تامین انرژی بدن خود سراغ چه موادی برویم.

 ما با خوردن غذا، انرژی لازم برای رشد کردن، یادگیری، حرکت کردن، کار کردن، تفریح و تفکر را تامین می کنیم. قدیمی ها بر این باور بودند که انتخاب غذا، در ساختن شخصیت یک فرد تاثیر می گذارد!

برای حفظ سلامتی خود، مهم است که در انتخاب غذاها و نوشیدنی ها دقت کافی به خرج دهیم؛ زیرا بعضی از مواد غذایی، هیچگونه فایده و ارزش غذایی خاصی ندارند و خوردن آنها باعث ایجاد مشکلات قلبی، دیابت و اضافه وزن می شود.

در زندگی امروزی، به دلیل فشار زندگی و استرس های مختلف، بسیاری از افراد از رژیم غذایی خود غافل می شوند و به سراغ غذاهای بی کیفیت و فرآوری شده می روند؛ در صورتی که اگر این افراد غذاهای سالم مصرف کنند، تا حد زیادی از فشار و استرس راحت می شوند. بنابراین امروزه، ما بیشتر از هر زمان دیگری باید به انتخاب مواد غذایی خود توجه داشته باشیم و بهترین خوراکی ها را مصرف کنیم تا سالم بمانیم.

اگر تابه حال در انتخاب غذاهای خود بی توجه بوده اید، از همین حالا می توانید شروع کنید و با خوردن غذاهای سالم تر و طبیعی تر، میزان شادابی و سلامتی بدن خود را افزایش دهید.

ما در ایران گیاه تمام تلاش خود را می کنیم تا مواد گیاهی درجه یک را برای شما فراهم کنیم تا با تهیه آنها بتوانید عادت های سالم تری داشته باشید. ایران گیاه، راه حلی برای سالم زیستن است که به شما کمک می کند تا محصولات گیاهی را خیلی سریع و راحت تهیه کنید و با استفاده از آنها، سبک زندگی جدید و سالمی داشته باشید.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی ایران گیاه، از مواد طبیعی و ارگانیک تولید می شوند و با ضمانت کیفیت به دست شما می رسند. در ادامه این نوشته، با اصلی ترین محصولات ایران گیاه آشنا خواهید شد.

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی ایران گیاه

1- انواع دمنوش های گیاهی:

ما در ایران گیاه، انواع دمنوش های گیاهی مانند دمنوش آویشن، چای کوهی، گل گاو زبان، بهار نارنج، اسطوخودوس، بابونه، بادرنجبویه، پونه، به لیمو، گل محمدی، سنبل الطیب، چای ترش و چای ماچا را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید این دمنوش های گیاهی و سالم را تهیه کنید و در میان وعده های خود آنها را نوش جان کنید.

این دمنوش ها از گیاهان طبیعی تهیه می شوند و پس از پاک شدن و خشک شدن، بسته بندی خواهند شد. از جمله مزایای دمنوش های گیاهی موجود در فروشگاه ایران گیاه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آرامش بخشیدن به بدن، کاهش وزن و چربی، مقابله با ویروس و بیماری، پاکسازی بدن، افزایش انرژی، سم زدایی از کبد، کاهش استرس، کنترل قند خون، افزایش سوخت و ساز، رفع بی خوابی و حفظ سلامتی عمومی بدن.

دو محصول فوق العاده در فروشگاه ایران گیاه چای ماچا و قهوه ایرانی شاهانه است. چای ماچا یک چای گیاهی چینی است که برای افزایش انرژی بدن و بالا بردن متابولیسم بدن عالی است و می توان آن را به صورت روزانه مصرف کرد.

قهوه ایرانی شاهانه شامل پودر سیر سیاه، پودر جو تفت داده شده و پودر هسته خرما است و طعم و رنگ آن دقیقا به قهوه شباهت دارد. اگر دوست دارید به جای نوشیدن قهوه و نسکافه آماده، یک نوشیدنی گیاهی و سالم بنوشید و دچار استرس و تپش قلب هم نشوید، پیشنهاد میکنیم قهوه ایرانی را جایگزین قهوه های فوری کنید. قهوه ها و نسکافه های آماده، پر از شکر، شیر خشک و چربی هستند و خوردن آنها باعث اضافه وزن و مشکلات پوستی می شوند.

 

2- انواع سویق ها:

در فروشگاه ایران گیاه، انواع سویق های تقویتی، سویق چاقی، پودر لاغری، سویق مخصوص رشد کودکان، سویق بارداری و... برای شما عزیزان وجود دارد. سویق نوعی مکمل غذایی است که از آسیاب شدن حبوبات و مواد طبیعی مانند برنج، جو، گندم، نخود، عدس، سنجد، کدو حلوایی، سیب، موز، انبه و... درست می شود.

سویق ها برای رشد کودکان و وزن گیری جنین در دوران بارداری، بسیار مفید هستند و به تقویت بدن و محکم شدن استخوان ها کمک می کنند.

 

3- عسل و شیرینی های طبیعی:

در فروشگاه اینترنتی ایران گیاه، شما می توانید انواع عسل طبیعی، بیسکویت، شکلات صبحانه و... را تهیه کنید که این شیرینی ها با استفاده از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و شیره درست شده اند و بسیار خوشمزه و سالم هستند.

خوردن شکر و شیرینی های مصنوعی، هیچگونه فایده ای برای بدن ندارد و فقط انرژی بدن را برای مدت کوتاهی زیاد می کند. خوردن زیاد شکر و چربی های شباع شده باعث اضافه وزن و چاقی می شود؛ اما با تهیه شیرینی ها و بیسکویت های سالم از ایران گیاه، هم انرژی موردنیاز بدن شما تامین می شود و هم درگیر چاقی و اضافه وزن نخواهید شد.

 

4- روغن های طبیعی:

از دیگر محصولات پرطرفدار در فروشگاه ایران گیاه، روغن های گیاهی و حیوانی است. در ایران گیاه شما می توانید انواع روغن های گیاهی مانند روغن جوجوبا، روغن آووکادو، روغن هسته انار، روغن تخم کتان، روغن نارگیل، روغن نعناع، روغن گردو، روغن گل سرخ، روغن تخم کدو، روغن بادام شیرین، روغن رزماری، روغن دارچین، روغن اسطوخودوس و... را تهیه کنید و از این روغن ها برای سلامتی پوست و موهای خودتان استفاده کنید.

همچنین در این فروشگاه، انواع روغن های حیوانی مانند، روغن کوهان شتر، روغن حجم دهنده و... وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود از این روغن ها استفاده کنید.

 

5- وسایل زیبایی و بهداشتی:

از دیگر بخش های جذاب فروشگاه ایران گیاه، می توان به بخش وسایل زیبایی و بهداشتی اشاره کرد. در ایران گیاه، شما می توانید انواع شامپوهای گیاهی را تهیه کنید تا موهایی سالم تر و زیباتر داشته باشید.

همچنین انواع عطر طبیعی، گل مریم، گل نرگس، زعفران، بهار نارنج و... در ایران گیاه وجود دارد که باعث خوشبو شدن لباس و بدن شما می شود. اگر نمی خواهید مواد شیمیایی سنگین از طریق پوست لب تان وارد بدن شما شوند، می توانید از رژ لب های گیاهی موجود در فروشگاه استفاده کنید که کاملا با مواد طبیعی تولید می شوند و طیف رنگی قرمز، صورتی، کالباسی، آجری و... را دارند.

خمیردندان گیاهی، کرم گیاهی، مام طبیعی، کرم لایه بردار، کرم جوانساز، شامپو بدن طبیعی و صابون گیاهی از دیگر محصولات آرایشی و زیبایی در مجموعه ایران گیاه است که شما می توانید برای زیبایی و شادابی پوست و موهای خود از این محصولات استفاده کنید.

 

در فروشگاه ایران گیاه، ما تمام محصولات طبیعی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید بهترین و سالم ترین محصولات غذایی و لوازم بهداشتی را تهیه کنید و این محصولات را به سبد غذایی خود اضافه کنید.

اگر دوست دارید که استفاده از محصولات صنعتی و مواد فرآوری شده را کنار بگذارید و با محصولات طبیعی و سالم آشتی کنید، در ایران گیاه می توانید تمام کالاهای طبیعی موردنیاز خود را تامین کنید.

با خوردن دمنوش های گیاهی، شیرینی های طبیعی و سویق های موجود در ایران گیاه، بدن شما سالم تر و با نشاط تر می شود. استفاده از روغن های طبیعی و لوازم آرایشی گیاهی به سلامتی و زیبایی پوست و ظاهر شما کمک می کند. بنابراین از شما دعوت می کنیم که همین حالا به فروشگاه اینترنتی ایران گیاه بروید و محصولات موردنظر خود را انتخاب کنید و سبک زندگی سالم و جدیدی داشته باشید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد